ZADNJA DOGAJANJA :(

Danes, 17. 06. 2021, je bil še za ostali del ekipe zadnji dan pred odhodom domov. Že prva jutranja novica je bila presunljiva. Od mentorice Teje Tomšič smo prejeli sporočilo ''Jutri bo sprememba pri letu''. Sledile so spremembe v kontrolnem kuponu za prehod meje čez Italijo. S kopiranjem novih letalskih kart nas je rešila naša kooridnatorka na Malti Nathlin Johnson. Ker smo imeli z Nathlin načrtovan sestanek ob 13.00, smo vsi imeli dela prost dan. Privščili smo si dolg jutranji spanec, ki je trajal kar do 11.00 ure.

Odločili smo se, da gremo z avtobusom ob 12.39.  Ob prihodu na avtobusno postajo smo bili ogorčeni, saj pravega avtobusa ni bilo, vsi ostali avtobusi pa so ignorirali našo željo po vožnji z njimi. 10 minut do 13.00 smo obupali nad čakanjem ter naročili taki, saj smo tako ali tako že zamujali. Vozili smo se v modro-sivi Kii e-Niro. Zaradi del na cesti je nastala velika gneča, z upanjem na hitrejši prihod je voznik izbral drugo pot. Bili smo v strahu, da bomo morali za to plačati več, ker smo bili namreč brez denarja. Na koncu se je izkazalo, da cena ni bila višja niti za cent.

Na sestanek smo zamudili dobre tri minute, osebje na EJB pa se ni zmenilo za našo zamudo. Odšli smo v študentsko dvorano, kjer nas je pozdravila naša koordinatorka Nathlin. Razdelila nam je certifikate, letalske karte in Europase ter vrnila depozite, ki smo jih morali plačati ob prihodu na Malto.

Po slovesu s koordinatorko smo se fantje in dekleta ločili. Fanta sta šla svojo pot, dekleti pa sva se odpravili na še zadnji obisk Vallette. Po enem mesecu odkrivanja otoka smo končno uzrle nekaj zelenja v spodnjih Barrakka vrtovih ter prečudovit razgled na drugo stran zaliva.

Poskrbeli sva tudi za najino dehidracijo in se ustavile v bljižnem baru, kjer sva si privoščili osvežilni sok San Pellegrino in ledeni čaj. Ura je bila 15.00, ko sva se odpravili nazaj v stanovanje, kjer nas je čakalo še zadnje pakiranje.

Dan sva končali ob pitju odličnega čaja in pisanju bloga.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dan na plaži za ekonomista